Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Και που είσαι ακόμη!

Οι γονείς μας τουλάχιστον κατάφεραν με χίλια ζόρια να αγοράσουν ένα σπιτάκι, ένα αυτοκίνητο και να έχουν μια κάποια μικρή ιδιοκτησία. Εγώ που είμαι 25 χρονών θα μπορέσω να ξεκολλήσω ποτέ από το μεταχειρισμένο και να αποκτήσω κάτι δικό μου. Δε μιλάω για υλικά αγαθά. Για μία στέγη μιλάω. Κάνοντας την κουβέντα αυτή με τον πατέρα μου τσατίστηκε όταν τον έκανα να παραδεχτεί πως ψήφισε ΠΑΣΟΚ επειδή αυτό μοίραζε λεφτά επί Α. Παπανδρέου. Από το 'Τσοβόλα δώστα όλα' στο 'Γιωργάκη, άσε και τίποτα'! Ο πατέρας μου δικαιολογήθηκε πως άξιζε όσα λεφτά έπαιρνε τότε είτε μέσω του υπερεκτιμημένου (?) μισθού του ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο. Δεν είπα ποτέ πως δεν άξιζε κάποιος τα λεφτά που δούλεψε. Αλλά οι υπέρογκοι μισθοί των περασμένων δεκαετιών έβαλαν σε κίνδυνο το δικό μου μισθό. Δε θα πρέπει να αρχίσει βέβαια τώρα η αποδιαπόμπευση των γηραιότερων. Δούλευαν οι άνθρωποι απλά. Το θέμα είναι πως αντί να παίρνεις 10 φράγκα το 1980 ή το 1990 και έπαιρνες 8 τώρα αυτά τα 2 θα με έκαναν να ζω πολύ καλύτερα. Ζεις και με τα 8. Δε φταις εσύ όμως. Φταίει το σύστημα. Φταίει το κράτος που σου δίδαξε πως τα 8 δεν είναι αρκετά. Φταίει το κράτος που σου δίδαξε πως τα περισσότερα είναι και τα καλύτερα. Δε σου έδειξε την εγκράτεια και τη λιτότητα. Ως αποτέλεσμα εγώ δε θα μπορέσω να αφήσω κάτι στο γιο μου ή την κόρη μου. Ένα σπίτι. Δε μιλάω για περιουσία. Δε μιλάω για χωράφια. Μη ξεχνάμε όμως πως ένα 60% του θέματος είναι ότι αυτοί που ψήφιζες έφαγαν με τη σειρά τους πολλά 2...το δικό μου 2..το δικό σου 2..του γείτονα το 2..της κομμώτριας το 2..του οικοδόμου κτλ. Από δω και πέρα κοίτα τι θα κάνεις. Υπήρξες μέρος αυτού του φαύλου κύκλου. Ποτέ δεν είναι αργά να αλλάξεις. Ποτέ δεν είναι αργά να διδάξεις στο παιδί σου μια νέα νοοτροπία. Η αλλαγή θα ξεκινήσει μέσω της μόρφωσης. Κλείσε την τηλεόραση, σταμάτα να διαβάζεις περιοδικά και κοίτα γύρω σου. Όχι στην τηλεόραση σου. Άνοιξε το μυαλό σου και ζήτα περισσότερα...όχι υλικά..όχι αυτοκίνητα, ρούχα και χρήματα..ήρθε η ώρα να ζητήσεις τη χώρα σου πίσω..όχι για σένα..για τα παιδιά σου... 

2 σχόλια:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=z5jKLeie7hM&feature=related
    Δε νομιζω οτι συμφωνω πολυ με το αρθρο σου οσον αφορα την εγκρατεια κτλ. Αντιθετως μαλιστα μας επιβαλλαν εδω και παρα πολλα χρονια εγκρατεια .Γι αυτο το 2% του πληθυσμου κατεχει το 80% του πλουτου στην Ελλαδα . Οι υπολοιποι ειμαστε γεματη εγκρατεια τοσα χρονια και φοβομαστε να μιλισουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε μου δε γνωρίζω την οικονομική σου κατάσταση και πως στα έφερε η ζωή (και δε με απασχολεί κιόλας), αλλά το να δίνει η τράπεζα δάνεια σε φοιτητές που ούτε ένσημα έχουν, ούτε εργασία, αυτό δε λέγεται εγκράτεια...αυτό δυστυχώς είναι μόνο ένα παράδειγμα της ιστορίας σπατάλης των τελευταίων 3 δεκαετιών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή